Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda makam düz kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü davranışatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye esaslayabilir. Bu hava vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıailer. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha şu denli görülür. Ayrıca ağır sıklet yüklük hamil olmak kabilinden yeğin fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha şu denli rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da yapı taşı nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve esasparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gani gani su tüketin. Deniz, eklemlere dayanak esenlar. Bu yüzden her çağ en az 8 çamçak su içmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kabilinden ali kalsiyumlu besinler bile, kemik esenlığına katkı esenlar. Göverti ve yemiş tüketin. Kemik esenlığı için, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti ali olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin şu denli çekicilikı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını artırır. Kemik esenlığını kollamak için kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein bakımından paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından paralıca olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını müspet yönde etkiler. Yeşil çkamer için. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye olduğu için, kemiklere dayanak evet. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan dertlara ve şteamülkinliğe bile esen gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Yapılan açıklıkştırmalara bakarak yemiş ve zerzevat bakımından paralıca beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin kuvvetli birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kabilinden sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.