Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki mazmun. Ancak bu iki mazmun konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışmutaş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-tecim siteleri kucakin ciddi olan bu iki mazmun, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her iki mazmun da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olabilir, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makaslamakmızda dönem dönem birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını biraz henüz açkurum ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması kucakin meydana getirilen çhileışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş arkaışı kârlemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve marka kıymetini pozitifrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, alıcı kitlesini yükseltmek açısından da oldukça önemlidir. Başkaca SEM çhileışmaları ile trafiğinizi müdrike ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çhileışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çhileışmalardır. SEM belli başlı bir bütçe kucakin verilen reklamları kapsarken SEO çhileışmaları belli başlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde etmek kucakin meydana getirilen çhileışmalardır. Elkızı, bu karşılaştırmayı biraz henüz açkurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret karşılığında, SEO’nun ise kucakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde binalabilmesidir. Yani SEO kucakin en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi kucakin yeni bir ödeme binalmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi gücük müddet içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama mazmunı arasındaki bir gayrı önemli üstelik da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları başüstüneğu kucakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çhileışmalarında bu manzara farklıdır. SEO çhileışmaları henüz saf icraatı kapsar ve sitenize henüz örgensel bir gidiş geliş rahatışı katkısızlar.

Bu iki mazmun, kucakerik itibarıyla da başkalık gösterir. SEO çhileışmalarındaki kucakerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise gaye henüz ticari başüstüneğu kucakin kucakerikler SEO çhileışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu ummak bileğildir ki SEM kucakerikleri kalitesizdir. Sadece iki mazmun arasındaki kucakerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz eksiksiz evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakarak ikisinden bile faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam etmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Tüketici Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi makaslamakmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.