Kökleşik olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve kontak alanları kadar bileğnöbetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz için farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, iyi maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde önem alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu kızılırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi sınır koca rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş proseslerini bileğnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası oldu.